Vi fixa glassen! och grabbarna

Skoldagen med Lina var supermysig! Dagen gick fort och hon flick fler än en manlig beundrare under dagens lopp samt träffat många av mina kompisar!
Efter skolan så åkte vi med tvilingarna hem till dem där vi badade i poolen, hade seriösa konversationer, kollade babyfotton, spelade kort och hade bara almänt roligt! Jag tycker verkligen om de två grabbarna, och Lina gjorde det hon med så dagen var klockren!!
På vägen hem fick vi dem att stanna till vid Publix var matafar dar vi köppte vaniljglass, frusna hallon och grädde som vi gjorde goood Petra-blandning av och vi alla åt! Gott!
Nu ska jag tvinga Lina att sluta visa mig bilder på alla Texaskillar, sluta smsa med dem och sluta vara så himla vaken. Vi måste sova, ska upp till skolan igen om 6h!

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0