Övningskörning!


JA ni läser rätt!
Efter skolan körde Philip hem mig (så vi kunde åka förbi och ladda upp pengar på min telefon så jag kan svara när han smsar) och då vi kommer hem står vi och pratar vid bilen, jag hoppar in i framsätet och säger "Im gonna steal ur car one day and drive!!" på skojj, varav han springer in i passagerarsätet och säger "Steal it now then! Drive!" Jag kollar helt chockat på honom, "Really!?" och sen bar det av!
Jag backade, la in olika växlar, bromsa, tuta och körde! Vi mötte till och med en BIL på vägen, varav jag fick total-panik! Men ingen dog, inget gick söner! JÄTTEKUL och spontant!
Jag körde runt här på smågatorna i området och svängde och ahhh.. haha.. well. ville bara berätta. hrm... De flesta av mina kompisar har redan körkort där hemma.. men aja. detta var kul för mig iaf!

LINA KOMMER IMORGON, HON SITTER HÄR OM MINDRE ÄN 24 TIMMAR!!! GAHHHH


Kommentarer
Postat av: petra

Heja dig!

Jag tycker det är så mysigt att ni ska träffas!

Puss

2009-05-06 @ 08:14:03
Postat av: Anonym

IIIIH!! Jag kom precis hem, ska upp om 5 timmar ! Om 12 h är jag hos dej! PUSS! <3

2009-05-06 @ 09:19:12
Postat av: Andrea' s mamma

Tur för dig att du inte åker med AFS för då hade du blivit hemskickad ögona böj! Hihi...

2009-05-06 @ 10:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0