Sporta! Sporta! Sporta! och ÄT!

Kära utbytesstudenter 2009-2010 som ska åka till USA. Jag ska nu berätta en sanning för er. Åker man till USA i ett år så måste man gå med i skolans sporter, inte bara ger det en massa goa kompisar! Men det håller vikten under kontroll. Det senaste halvåret (efter flytten) har jag inte kunnat delta i skolans sporter. Detta innebär en viktökning som inte är så rolig nu! 16 dagar kvar till planet lyfter, jag orkar inte kämpa emot. Jag kommer komma hem rundare än jag åkte. Kompisar och familj kommer reagera. Men ohjj va mycket god snabbmat, frosties, peanutbuttercups, pomesfrites med bacon, ost, majonäs jag har ätit!! Verkligen uplevt amerikansk matkultur! Ångrar inte ett ända kilo!
Då jag kommer hem blir det sallad och dans som gäller!
Önskar dock att jag hade haft möjlighet att sporta hela året runt... Så det är ett tipps om ni inte vill rulla hem !! =)

PUSS 

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, bra tips! Har tänkt gå med i någon sport, men vet inte vilken. Lär få börja med någon nytt där borta iallafall.



Varför kunde du inte delta i någon sport sista halvåret?

2009-05-25 @ 18:53:34
URL: http://malingardeman.blogg.se/
Postat av: malin

TACK för tipset, har verkligen tänkt på hur man ska klara de där ;D

2009-05-25 @ 20:30:35
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha folk kommer inte reagera ditt nöt. men joo, sporta är bra! jag åt frosties igår <3

2009-05-26 @ 00:09:03
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0