Sista Amerikanska Skoldagen Nagonsin

Nu sitter jag for sista gangen nagonsin i Second Period, Graphic Designs... Det kans bade bra och daligt...
Idag ar det sista gangen jag ser alla (som inte ar Seniors som jag kommer traffa pa the seniortrip eller graduation den 31a Maj).. Kanns lite konstigt, framforlalt da jag inte ska lamna amerika an pa ett bra tag!
Just nu sitter Graham och skriver i min Yearbook, sista gangen jag ser honom idag... jattekonstigt. Jag informerade honom om detta och jag tror han blev lite rord anda. Skrev precis i hans bok nu, svart med vad man ska skriva sadar... aja. OINTRESSANT FOR ER!
Jag kommer antagligen skriva 100 blogginlagg idag for efter skolan har vi en Artshow och jag maste stanna kvar i skolan fran kl. 2-6 utan nagonging att gora...! Ush!

Love,
Gabriella


Kommentarer
Postat av: Carro

Nar aker du hem till Sverige? :)

2009-05-14 @ 16:17:04
URL: http://tredjenovember.blogg.se/
Postat av: Lina

så bidde det inte, du har de säkert jättemys just nu!

2009-05-14 @ 23:35:37
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0