Shopping !! =)

Dollarn är nere i 1$=7.62krI!!!!
Detta firas med shopping!
Jag var tvungen att köpa två klänningar en till Graduation och en till Bachaloria (cermoni för alla seniors). Jag hittade två jättesöta klänningar, framförallt en svart som är ganska vanlig framifrån, tight där uppe, puffig där nere och rund i halsen. Bak i ryggen går den ner till svanken nästan och det är tre band över ryggen med rosetter! Låter kanske inte så fint men den var jättefiiin ! =)
Köpte också skor, e sommarkjol, nagelack och en Ralph Lauren Bikini ! =)

Min nya bikiniiiii

Det är fantastiskt vad man kan hitta bra grejjer billigt här i förhållande till hemma i Sverige !! =)
Klänningarna får ni snart se på bilder!

Nu är det dags för frukost sedan ska Danielle hämta upp mig, får se vad vi ska hitta på =)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Fiiiiin! :)

2009-05-27 @ 05:50:07
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Amanda Besang

Hej Gabbs!

Ville bara säga att jag saknar dig här och det ska bli superkul i sommar. :) och att dina video-blogg-kamera-inlägg, haha säger man så?!.. :) iallafall de är jätteroliga o mysiga. Kan du inte gå en rundtur i huset nån gång, det hade vart kul :) se hur du har det live. ;) Pusss på dig

2009-05-27 @ 15:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0