Popojojkokenon

Sista skoldagen på McKeel ar avklarad, Artshow avklarad. Men vad spelar detta egentligen for roll? Nar man har en pöjke att tanka pa sa ar det allt man gör, det tar upp all energi, all koncentration och alla tankar i hela huvudet.
Hela planeringen, hela kompiskretsen, alla sms, alla samtal slutar i att man pratar om póojken. Varför ska det vara så för då? Och varför ska denna poojken inte vara intresserad av lilla swedie? De andra pojjkarna kan vara det, men inte denna pojkken. SUCK.
SeniorParentBreakfast imorgon, ska ta med mig kameran och ta lite bilder så ni får se och skriver om det imorgon då jag kommer hem =)
Och jag kommer komma hem raka vagen efter skolan, jag kommer inte komma hem sent pga att jag varit hos poojken for pojkeen kommer inte att vilja ha med mig till hans revir.

Sorry för personligt inlagg.
Men fullt personligt sa klarar jag inte av att bli disssad.
Kan inte slappa taget då.
SUCK2

Annars ar livet bra ! =D Jag ar på ganska bra humör faktiskt!! Kande bara att jag ville säga det!!
Alla utbytesstudenter till nästa år, ingen oro! Allt e super med utbytesstudentandet, bara mina personliga små pöjkproblem.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

hahah fyfan vad jobbig du är som stavar poojjkke olika varenda gång. jag vet att det är jobbigt, men du pallar!

2009-05-15 @ 04:45:21
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0