Onsdag 13 Maj

Idag ar det den nast sista vanliga skoldagen i amerikansk High School nagonsin for min del. Jag har en manad kvar i Amerika men mitt utbytesstudentar leder mot sitt slut. Det ar med massa blandade kanslor som dagarna tickar ner till mitt hemresedatum..
Framforallt tror jag att jag ar lite radd, det ar en sa stor forandring igen. Byta land, Byta liv. Tillbaka till mitt "riktiga" liv.
Men en sa lange ar jag inte tillbaka och jag ska verkligen forsoka att ta vara pa min sista tid har. Jag vet att min sista tid kommer bli bra =) Ser mycket fram mot The SeniorTrip to The Keeys nasta vecka!
Fick hem min Cap&Gown igar ocksa, bla och fin =) Lanade av en vi kande sa den ar inte min, man anda.. =P
Nu ska jag sticka ivag fran Second period till Advisory
Mys
Puss&Kram

Er Floridaflicka Gabriella

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är jätterädd med.. konstigt det ska bli!

2009-05-14 @ 05:38:46
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0