linalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalinalin

Efter bloggandet lyckades jag till slut fa lina i sang och efter en mysig pratstund somnade vi tva som stockar.
Nu sitter vi i min SecondPeriod med identiska skoluniformer och blont har och fnissar, eller gaspar snarare... trotta!
Stamningen med vara tva grabbar pa morgonen var bara bra! Tror bade jag och Lina hoppas lite halvt pa att hanga med dem idag igen, skulle vara kul om de blev sa och om inte sa far vi lite Lina-Gabriella tid ! =)

Det ar sa valdigt mysigt att ha lina har! Jag har saknat en riktig tjejjkompis som kanner en utan och innan! Vad vi an gor sa ar vi tillsammans, och sa lange vi ar tillsammans ar allt bara sa bra ! Det ar skumt egentligen vad Vannskap kan gora... =) Valdigt mysigt att ha Lina har hos mig, onskar hon kunde stanna laaaaange,...!
Ska bli mysigt att komma hem till det, komma hem till mina riktigt bra kompisar.

Vi ar sa typiska oss. Det ar svart att forklara. Ahh vad jag har saknat Lina. Man fattar itne om man inte ar har.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mera... inte nagra bilder har vi tagit heller... hm=/

KRAMOCHPUSSOCHPUSSOCHKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0