LINA!



Jag sitter i Second period och till vanster om mig sitter Lina!!
Igar efter skolan akte vi dit och hamtade upp min glada blonda lilla svenska! Nick hade (pa min beodran) bakat en Peanutbuttercake som vi gav till henned da hon kom ! Jattemysigt att se henne igen verkligen, sa langesedan =)
Men aven om det ar 9 manader sedan jag sag henne sa kans det som igar! Allt ar som vanligt fast ibland sa bara vaknar man upp i verkligheten och liksom sager.. " Vi ar tillsammans, I florida" och ett dunderfniss bryter ut!
Eller mitt i forra lektionen i Matten, det bara hordes Lina-fniss vid sidan om mig, och det slutadei ett svenne-fniss i hela klassrumet! =)

Ser mycket fram mot att ha Lina i skolan idag! Visa henne allt och alla, och ikvall ar vi ensamma hemma for Stacy ar borta, vilket betyder lite Lina-Gabban Kvalitets tid! Det anda sega, som lina nu ska upptacka, ar att vi kommer vara Fastlasta i huset, utan bil, och utan naaagonstans att kunna ga! vilket suger.. for vi vill ha glass, men vi har ingen glass hemma.... Hm.. PROBLEM.

PUSS&KRAAAM

Kommentarer
Postat av: Lina

Sa lange jag ar fast med dej kan jag vara fast var som helst. Jag vill ha glass.

:)

2009-05-07 @ 14:44:17
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Karre

ta en titt i ditt skafferi i rummet vannen, dar lar ni nog hitta nagot gott!

Have fun girls, Love K

2009-05-07 @ 15:35:48
URL: http://karinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0