Kameraa!

Söndagmorgon och Stacy sa att jag kunde stanna hemma från kyrkan! Trevligt =)
Snart kommer de hem från kyrkan och då ska vi åka på det sista utbytesstudentmötet för detta året!  Det är en 1½h lång bilväg dit och lika långt igen hem vilket är seegt.
På vägen ska vi stanna på Target och jag ska se om jag kan hitta mig en waterproof camera! Jag har ju min stora Canon450D men jag behöver/vill ha en liten kamera med, som jag bara kan slänga med i handväskan, till konserter, båtturer, skolan osv.. !
Sedan så vill jag ha vattensäker så jag kan ta kort nere på The Keys under vattnet!! Sista kameran jag hade tappade jag ju i Sebastians båt Torsken i sommras och den gick sönder av vattnet...
Vill också att kameran ska kunna fílma små videoklipp så jag kan filma alla människor här lite gran..!!

Så nästa gång jag skriver lär vara ikväll, något fattigare och en kamera rikare förhoppningsvis !! =)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0