In The Keys!

Hej!
Bloggar en kooortis fran min tjejjkompis dator! Jag har det SUPER har! Har haft en jattebra dag, resan var lang mina rumskompisar inte sa roliga men nu har jag bytt rum och vi hade en harlig solig snorkeldag och har precis kommit hem fran deepseafishing som var jatterolig! Hotelet ar frasht och vi at gooood hotellfrukost me nygraddade bagles i morses! jummy!!
Tar massa bilder och videoklip som jag ska visa sa fort jag far chansen!! (sa fort ja kmr hem till Lakeland)
ville bara saga att jag har det super !
PUSS

Kommentarer
Postat av: malin

hejsan gabriella :) jag ska åka till USA nu 09/10, men jag tänkte bara fråga, du åkte inte på förberedelsekursen va ? Tror du att du missade mycket på att du inte gjorde det isåfall ? :)

2009-05-20 @ 09:30:45
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va skojigt! :D

2009-05-20 @ 11:19:51
Postat av: Pappa

Härligt att avslutningen på detta året verkar bli Super!

2009-05-20 @ 19:25:09
Postat av: Lina

:D ring mej så fort du kommer hem, har gått alldeles för länge sedan jag hörde din ljuva stämma! Härligt att det är så bra! :D

2009-05-20 @ 23:49:54
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0