In The Keys 2 !

heeej igen!
Anonym - nej jag akte inte pa forberedelsekursen och de gick jattebra att inte gora det for mig. Min kompis ludde akte ochs a att det var jatteroligt!! Jag tror det ar en jatterolig vecka och man lar kanna manga andra utbytesstudenter sa det ar sakert valdigt roligt men det ar inte nodvandigt =)

Annars har vi bytt hotel och nu bor vi i Key West on langst ner i Florida! Stamning som i grekland ungefar da vi var och shoppade idag! Var ute och at good fisk och sen spelade vi alla boll i poolen, kul ! Nu maste vi sova for vi ska upp 6am imorgon for nagon katamarantripp och strandendag ! Har ska steeekas!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Godmorgon!



Har sett superfina kort från era middagar mm på fejan, you look hot! :)



Ok, skall iväg till skolan nu!



Puss!

2009-05-22 @ 07:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0