Graduationmorgon

Idag är det dagen då jag ska ta studenten här i usa ! Graduation.. =)
Med Cap&Gown, massa kompisar, lärare, min värdfamilj ska jag gå över grejjen och ta emot mitt diplom med endast credit från detta året på. Det känns mer i mig än vad jag trode att det skulle göra, jag trode att jag skulle vara glad bara, glad och stolt över att jag klarat av detta året!
Men just nu är jag inte så glad snarare ledsen, först och främst så är inte mina föräldrar här att sitta i publiken i 3h för att sedan då jag kommer upp klappa le och vara stolta... Det känns lite jobbigt.
För det andra så är idag sista gången jag träffar många av mina kompisar, sista gången jag träffar mina lärare och ja.. det är en stor avskedsdag för mig vilket är lite tungt såklart...

Men ovasett vad ska jag le och skratta och vara glad! Det är ju trots allt graduation och jag ljuger om jag säger att jag inte är nervös och laddad! Hoppas att det blir roligt... =)

Kramar
Gabriella


Kommentarer
Postat av: Mammi

Försök tänk att det är fantastiskt att du gått ett år i skola i USA, och att det nu är färdigt! Att det känns lite vemodigt också förstår jag absolut. Det här med att avsked är tufft. Men det kommer så mycket nya möten i livet, som också skall få plats!

Jag tycker som du att det känns lite sorgligt att inte vara med dig på din Graduation.......men det känns jättehärligt att alldeles alldeles snart få krama om dig och vara nära!

Njut av dagen istället och Lycka till!

Jag är sååå stolt!



Hjärtströssel

Mammi

2009-06-01 @ 08:59:56
Postat av: Rebecca

Fattar att det känns lite trist! Men tjohooo att du kommer hem snart! Jag är hemma nu och det är underbart. Är så himla glad att jag åkte och så himla glad att det är klart och att jag är hemma. Tror att du kommer känna det samma! Puss!

2009-06-01 @ 15:32:18
Postat av: Lina

Hoppas du hade det underbart kul! Prata telefon senare idag? Pussss!

2009-06-01 @ 20:33:52
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0