Grabbarna&Jag




1. Amy, Laura, Kyle, Hannah & Jag på SeniorParentBreakfast
2. Zack&Grieg
3.Philip&I
4. Josh& jag
5. Philip och Grieg äter ColdStone Al lovin' no oven!


Josh, Philip & Grieg!


Klockrenaste fredagen ever.
Anländer med skolbussen till skolan för att äta SeniorParentBreakfast, tyvär kunde inte S&B komma för de båda jobbade... Så jag var själv men de gjorde mig inte så mycket ! Åt äggröra och bacon som Juniorsarna serverade oss och flummade runt bland alla Borden och hälsade på alla föräldrar!
Efter detta var det en 2h lång Stipendie&Diplom&Present uttdelning i vår Aula, jag fick ingenting men det var jättekul då mina kompisar blev uppropade! De roppade upp alla och sa vad de hade för planer i nästa år och så fort mitt namn kom upp " Gabriella Edwards our Swedish Exchangestudent !" Så jublade hela aulan lite extra och jag blev mycket glad då jag fick gå upp och ta min medalj ! =) Också lite roligt då min rektor skulle uttala "Göteborgs Högre Samskola" som mina planer för nästa år! haha

Efter att detta var slut var alla fria att ta vägen vart som hellst, jag var lite lost då jag tänkt ta skolbussen hem och klockan bara var 11, så jag hakade på mina killkompisar!
Grieg, Philip, Zack, Chris&Josh och jag åkte hem till först grieg (där jag sköt paintballpistolsgrejj ! Asballt ! jag prickade ett träd låångt bort, grabbarna blev mkt impade) sedan till Twinsens hus där vi spelade Poker (jag kom 3a) och massa TVspel (där jag totalförlorade) samt badade i poolen och bara hade sjukt skönt häng!
Jag tycker verkligen om att hänga med killkompisar, de e råchill! =)
På kvällen så gick vi på Bio, vi åt och bara hängde downtown. Det slutade med att jag gick på ena sidan gatan å ragga killar, de gick på andra och ragga tjejjer och vi såg vem som fick napp först ! haha klockrent. Och så fort jag fick tag på grabbar så sprang mina pojkar över och la armen om mig och räddade mig undan.. låter lame, men vi hade dunderkul! =)

Nu är det slappelördag, måste städa och tvätta och fixa för på Måndag bär det av på Seniortrip till The keeys! =D
PUSS
Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0