Glad och lite ensam

Trots manga tarar pa skolbussen, trots att jag brot ihop under mitt mattequiz, trots att jag sitter har i Second Period sjalv utan lina vid min sida denna mandagmorgon sa ar jag ganska glad.. Glad att jag hade det sa mysigt med Lina..
Laste precis igenom bade hennes och mina blogginlagg under tiden vi var har, och jag insag att vi inte berattat en 10del av vad vi gjort eller hur mysigt vi haft det.
Nu ska vi ha PepRally for Tjejjernas SoftBallgame senare idag tydligen, trevligt.

Jag villl ha lina tillbaka

Puss


Kommentarer
Postat av: Karre

Jaaa e suuperglad att ni fick en kalas tid tillsammns!! Jag aterkommer till dig ikvall sweety!! Har trakigt mkt att beratta, haha !

Love ya!

2009-05-11 @ 14:50:52
URL: http://karinusa.blogg.se/
Postat av: Petra Linis mamma

6-pack!

Låter spännande! Vill höra mer...

Kul att ni hade det så bra men e ju inte direkt förvånad, ni brukar klara det rätt bra tillsammmans :)

Nu ses ni snart igen och har ett härligt långt lov tillsammans och med alla era goa svenska som ni längtat efter!

2009-05-11 @ 17:06:18
Postat av: Lina

GOS på dej. Typ bästa dagarna på mitt utbytesår. <3

2009-05-11 @ 23:46:14
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0