FrukostTortillias


1. Zaack till hoger
2. Philip till hoger om mig

Fredagkvall, Philip, Zack, Lindsay och jag. Klockrent.
Raskon kvall verkligen, sitter nu i vardagsrummet och det doftar gott av Philips frukost tortillias han lagar! Mysigt att fa lite Dominican matkultur sahar pa lordagmorgonen! Snart ska vi aka till Celebration och jag ska mota upp Nathalie for att fixa iordning oss for Prom ikvall! Jag ser jatte mycket fram mot det, onskar jag hade sovit lite mer inatt dock....  Lag och kollade pa Juno till klockan 3, da jag sag den filmen pa bio tyckte jag inte om den, men igarkvall var den battre!
Nu ar Tortilliasarna klara! Jummy!
Prom ikvall! Yayy!!

PUSS

PS. LINA HAR BOKAT HON KOMMER TILL MIG PA ONSDAG OCH STANNAR TILL SONDAG OCH JAG AR SUUPERDUPERDUNDERGLAD!!! SKA BLI SA SJUKT MYSIGT!!!! (annabodillina.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Petra Linis mamma

Va mysigt att ni ska få träffas! Vet att hon saknar sin Gabbi mycke. ha det riktigt kul och var rädda om varandra.

Puss

2009-05-02 @ 19:57:12
Postat av: Lina

GAAAAAAAH!!! nu är jag där om fyra dagar!

puss!

2009-05-02 @ 20:51:54
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0