Celebrations PROM


Gottig bild från Fredagkvällen, råskön kväll.


Nathalie & Jag fore PROM!



1. Middag
2. John och jag från min gamla engelskaklass, saknar honom!
3. Fotttooo!
4. Ashley och jag
5. Min date William och jag med Celebrationhotelet i bakrunden (Amanda, Toppi, Pappi känner ni igen er?)
6. Laura och jag svalkar av oss
7. Chokladfontänen! GOTT med jordgubbar och annanass!

Philip och Zack var jattesnalla och körde mig till Celebration på lördagmorgonen där jag och Nathalie gjorde iordning oss för kvällen! Min date var nästan som en Blinddate för de var Ashleys bror som jag inte träffat tidigare. Lite segt men han var råskön så de va ashärligt ! hängde massor med honom på kvällen !
Vi åt gott på resturang i Celebration före vi tog bilder! Skönt att äta före så magen är helt utsvullen, tänker ingen på det i dehär landet !?!? jag som hade en tight klänning med, huh!
Efter fotningen var det lite häng hos Ashley före vi åkte till prom, Prom hölls på ett Fint hotell (Jacob kommer du ihåg då vi åkte till Celebration och du pekade och sa "Cool byggnad, vad är det för något?" Det var det hotellet vi hade promen på !)

Jättefint där inne, temat var "Hawaiian night" så alla hispanics var jätteglada och jag dansade massa salsa och grejjer med mina hispanic kompisar! Det var jätteroligt att träffa alla igen! kompisar! fotbollslaget! Lärare ! Alla!
Efter prom så hade Nathalie fixat ett hotelrum på disneys musik-hotel, skitcoolt tema-hotel, så vi hade lite efterfest där och jag somnade klockan 5 efter en lyckad kväll!

Måste ändå erkänna att då jag åkte hem till Celebration på söndagen till Lakeland så kände jag att jag åkte hem. Celebration är passé. Jättekul att träffa alla, Celebration var JÄTTEGRYM tid av mitt utbytesstudentår, jag var alltid aktiv och ahh det var super ! Men kompisarna, de är mysigare här hemma i Lakeland. Jag åkte hem igen till mina kompisar! Det kändes skönt att jag kände så måste jag säga!!

Kramar
Gabriella

Kommentarer
Postat av: petra

Va härligt gumman!

KJAM

2009-05-05 @ 01:29:56
Postat av: Lina

:) Låter så perfekt som det kunde bli!

2009-05-05 @ 04:01:30
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vad glad jag blir att du känner så om Cel vs Lake!



Du ser strålande ut i glitterklänningen, är rätt avundsjuk på bruna långa salsaben... :)



Puss!

2009-05-05 @ 09:19:34
Postat av: Karre

Darling, fin som en prinsessa ar du! Maste vart en tjej med sjukt bra smak som hjalpte dig valja den klanningen! Hahah

2009-05-05 @ 16:09:43
URL: http://karinusa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh va du är gorgeous!

2009-05-05 @ 17:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0