17 Dagar

Detta har nog varit en av de minst händelserika dagarna i mitt liv.
Jag har chattat med folk och tittat på One Tree Hill, inte lämnat huset... Tråkigt? Ja.
Hannah ska hämta upp mig om 1.5h och ta med mig till kyrkan på ungdomsgrejjen de har på söndagar, ska bli kul att bara göra något.. !
Annars så närmar sig hemfärd med stoooormsteg!! 17 dagar kvar tills jag lämnar detta landet.. känns mer och mer verkligt för varje dag som går. Läskigt, roligt, förvirrande och jag längtar.. !
Bestämde precis med Anton att äta istanbul (pizza) på bryggan den 14e Juni, 22 dagar tills dess. Nice.

One Tree Hill väntar


Kommentarer
Postat av: Lina

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

inte rättvist. du får inte gå och äta istanbul 3 dagar innan jag kommer hem. bajs.

2009-05-26 @ 00:07:51
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0