Bästa helgen!




ChrisLinaGabriella&Josh Söndag morgon efter kyrkan före vi åt på Red Lobster

Nu ska jag berätta om Linas vistelse i Florida och våran helg som är en av de bästa helgerna under mitt utbytesstudentår utan tvekan ! =)

Lina anlände Onsdagkväll, Följde med mig Torsdag hem till Tvillingarna efter skolan där vi spenderade hela dagen med dem och hade jätteroligt! Fredagen var vi bara hemma åt glass och myste, och på Lördagen började de mest hektiska dygnet någonsin här i Florida för min del!
Vi blev skjutsade hem till twinsen vid lunchtid och hängde med dem, jag vet inte hur jag ska beskriva varför det var så roligt, men två bästa kompisar som hänger med två tvillingar var bara oslagbart! Alla kände alla så bra och det var bara roligt ! Vi solade&badade i poolen, tog massa kort och bara hängde helt enkelt!
Det blev sådär som det kan bli med vissa människor ibland, allt passar bara perfekt. Deras föräldrar är supermysiga, pappan är engelskman, och det kanske är de som gör att deras hem käns som hemma för oss svenskor ! Det ligger i de europeiska blodet! Föräldrarna är lite äldre och de är jättemysiga, de och tvillingarna skapar en så himla söt liten familj och jag skulle bara vilja åka dit och bo där med dem ett tag!


Vi åkte ifrån dem på Lördagkvällen och åkte hem och gjorde iordning oss för att hänga med Tiffany&Jenny till Orlando, vi kom aldrig iväg till Orlando men vi åkte på partaj istället! Lina och jag dansandes på partaj kan aldrig bli fel! Tror vi partade till klockan 3 på natten, jättekul!



Vaknade klockan 7.30 på söndagmorgon, upp och fixa iordning sig för att åka till kyrkan. Istället för att följa med min familj till kyrkan så åkte vi med Chris&Josh och deras föräldrar till kyrkan. Den kyrkan var jätteanorlunda! Det var en stor kör, en politiker var där från Cuba och pratade om kristendomen i diktaturen Cuba osv.. Lina och jag hjälpte varandra att hålla ögonen öppna vilket vi klarade av och efter kyrkan åkte vi med familjen och åt på RedLobster, jättemysigt och gott!
Efter det åkte vi hem till twinsen igen och hängde med dem heela dagen på söndag tills de skjutsade hem oss klockan 9 på kvällen, vi hängde alltså 12 timmar med dem och inte en sekund var tråkig!
Videofilmer, poolbad, högläsning, prat, skojj, promenad med fiskning, cykling, svenskalärning, youtubing, hög sångtävling, jonglering, brottning och bara häng kan vara så himla roligt!
Vi tog bland annat en lång-promenad då vi träffade några av deras andra kompisar, de slutade med att det var 4 killar och jag och Lina, de sjöng massa amerikanska sånger och jag och lina försökte överrösta dem med "fångad av en stormvind" och "du gamla du fria" , till slut skrattade vi alla då vi utbröt i Live MarioCart spel efter att vi alla trallat på SuperMariomelodin!!
Kanske låter trist eller töntigt i era ögon. Men just där och då om ni varit med så skulle ni fattat. Det kallas lycka och glädje med min bästa vän Lina och lite grabbar ! =)

Hoppas jag inte tråkat ut er! Nu vet ni ialla fall 3/10 av vad vi gjorde i helgen =)
PUSS&KRAM




PS. DE KANSKE SKA KOMMA OCH HÄLSA PÅ OSS I SVERIGE I AUGUSTI!! DERAS FÖRÄLDRAR SA ATT DET VAR OKEJ! JAG ÄR GLAAAD!! =D


Kommentarer
Postat av: Lina

Bästaste helgen! :) underbart! <3

2009-05-12 @ 06:02:17
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Lina

Saknar dej meddddd! snoppsnopp hahah <3 blurk. hälsa din ekonomilärare från mej, han var en riktig sötnöt.

2009-05-12 @ 06:09:18
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Låter som en grym helg, väldigt fina foton också! Läckra twins är ju aldrig fel;)



Vilka fina vänner du har som kommit och hälsat på dig, både Amanda och Lina! Min Lina och Joanna har hälsat på mig här i Schweiz, så himla roligt när man sedan har någon att prata med som förstår.



Ok, nu skall jag rita! Inlämning av slutritningar i morgon, arghhh!



Puss & Kram!

2009-05-12 @ 08:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0