Will you be my American boooyyyy?

Second period igen och jag kan blogga =)

Idag ar det Fredag och sista dagen fore Springbreak, Linas familj kommer till usa idag och min pappa&bror kommer om bara 6 dagar ! Jag ar LADDAD!!!
Kanske ni ar sugna pa en grabbuppdate?
Min dreadlockskille ar fortfarande helt sjukt snygg, men smsar lite for mycket och ar lite efterhangsen sa jag brukar inte svara..  Min Granne har jag gatt pa prommenader 3ggr, han ar trevlig! Kan nog bli en bra kompis, vi har inte gatt pa ett tag dock.. Min latinolover och jag ar bra kompisar i skolan och ska traffas pa springbreak som kompisar forstas. Tvillingen daremot, vi hanger mycket i skolan och skrattar oabrutet och ah, ha ne go helt enkelt! Vi ska ocksa forsoka hanga lite pa springbreak. Hans foraldrar hade sagt att de tycker han ska fraga mig ut till Prom. Men problemet ar att han har en tjejj pa G. Detta ar bra for da kan vi bara vara vanner, men ocksa trakigt for dar forsvann min mest lovande Promdate!

Ikvall ska jag hanga med tjejjkompisar och vi ska till Orlando o ha kul fore vi ska sova over hos en av tjejjernas pojkvanner, kommer bli nice!!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0