Utkickade från bion

Söndagmorgon och jag ligger på sängen, mulet, varmt och ådskväder ! hur mysigt som hellst! =)
Igarkvall var jag på Bio med Zach och Philip, vi skulle se "I love you, man", vi såg de första 12 minuterna före vi blev utkickade för vi satt på golvet (det fans inga stolar)...
Inte så ledsna frör det gick vi och åt iställlet och hade faktiskt väldigt roligt ! Vi gick också in på Coldstone där Graham jobbade, lite wierd!
Philip har blivit en bra killkompis till mig trots att vi är sååå anorlunda, han är typ latinamerikanstilen med allt de innebär! Zach har ja inte kännt så länge men han är superrolig ! =)
Kul att hänga med bara killar!

Nu började det regna också, ska höra om vi ska till kyrkan och om inte, så ska jag ut på promenad i regnet !!! =D
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var precis och dansa hi hi helt slut nu. til saken hur lågt går du skulle vara kul och veta =)!

2009-03-29 @ 18:12:03
Postat av: Anonym

jag var precis och dansa hi hi helt slut nu. til saken hur lågt går du skulle vara kul och veta =)!

2009-03-29 @ 18:12:24
Postat av: Jacob

det var jag och datorn laggade förlåt

2009-03-29 @ 18:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0