Strawberry Festival!

    
  

1. Strawberry Festival
2. Chocolate dipped Strawberries
3. FRIED stuff ( Vi åt fried Oreos, jummy!!)
4. Strawberry shortcake (Kaka jordgubbar och grädde)
5. G&G
6. Stånd där man kunde vinna EN FISK
7. JAG VANN!!! Jag är nu ägare till
Anna Fattythefis Gummi Morris

Strawberry Festival är igång i Lakeland just nu! Graham och jag gick dit o träffa lite folk där och de va rätt kul! Som ett stoort tivoli med åkturer, stånd och maaasssa Jordgubbar!! I alla former storlekar och smaker, jummy!
I Stånd på bild nummer6 så kunde man kasta pingisbollar och vinna fiskar och jag vann en guldfisk som nu är här brevid mig. Köppte en liten behållare och fiskmat och grejjer och Anna FattyTheFish Gummi Morris är min firre döpt till! Känns mycket mysigt att inte vara ensam i mitt rum längre, utan jag har min lilla guldfisk med mig! =) Alvarligt talat så är jag jätteglad över denna fisk, vet inte vad det är med mig.. Men .. ja, FattyTheFish och jag bara går så bra ihop !=)
Taylor Swith spelar på Strawberry festival ikväll och jag hade velat se, men var för trög på att köpa biljetter.. hm..=/
Hade iallafall en jättehärlig Jordgubbe-dag!!!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Julle

Gooott med jordgubbar!! och grattis till guldfisken :)

2009-03-02 @ 21:17:44
Postat av: aui

dagen har kommit! Gabriella Edwards har funnit det perfekta husdjuret!! vi trodde ju aldrig denna dag skulle komma :D åså visar det sig vara en guldfisk! hoho! helt suveränt gabban! dubbeltumme!

2009-03-02 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0