Art Show

YESS!!! Så ska de se ut! =D Massa härliga kommentarer att läsa, sjukt motiverande  ! Tack!

Idag tog jag med mig lite foton jag tagit på ett USB minne och visade för min bildlärare som är föredetta fotograf! Hon tittade igenom dem och vissa bilder tyckte hon var jättebra och vill ha med i The Art Show i slutet på terminen!!
Dessa bilderna ville hon ha -


De tre första tycker jag är jätteroligt att ha med i showen, men de två sista !? Hjälp! detta är bilder jag själv tagit här hemma 'påskojj', jag är nöjd med dem men liksom.. inte inför hela skolan på artshow! Jaja... Bildbetyget blir bra iallafall!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Petra Linis mamma

Sötnöt!

Puss

2009-03-18 @ 09:29:23
Postat av: Felicia

Guud Så fina blider! :D

Gillar också att fotografera (A) :D

2009-03-18 @ 11:57:04
Postat av: Jacob lilebror

?!?!?!?! ska du visa upp ett foto på mig på en art show?? jag kan inte breskriva hur........ Glad jag är!!!

2009-03-18 @ 14:49:39
Postat av: Linnéa Linis Finis Kalaspuffs Liksom Granne, Typ

Dom två sista var ju super fina.

Hörde att du köpt en system, vilken sort?

2009-03-18 @ 20:07:05
Postat av: rebecca

Du är verkligen svinduktig Belli! Den på bror är ju en av mina favoriter i livet. Så mycket spänning och harmoni på samma gång. De två på dig var också väldigt intensiva, fattar att hon ville ha med dem!Du har talang!

2009-03-19 @ 13:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0