Mochachino langar killgrannar!



Iallafall, jag vill beratta om gardagens promenix!!
Jag smsade Christian och sa att jag skulle ga pa promenad med huden och fragade om han ville ga med mig vilket han ville, han motte mig pa vagen och mocachino agerade precis som jag trodde. Dreglande, skallande rusade han mot Chrisitian och hoppade upp pa honom! Mocachino har vuxit sig ganska stor nu ocksa sa hon ar ganska laskig da hon kommer sadar.. Detta oppnade iallafall upp med ett bra samtalsamne och en avslappnad stamning!
Vi gick omkring i kanske drygt 20 minuter och pratade om allt och inget. Han spelar ingen sport just nu, han har bil, han gar pa en annan skola, ganska bra betyg, ca 2 meter lang(!!!), langt brunt har, Surfarfloridastil och var trevlig!
Kanner mig sjukt glad att jag traffat honom, han kan typ bli varldens basta killkompis! (Jaa, det ar det jag ser honom som, en Kompis!)

Nu ska jag jobba med Adobe Illustrator
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jacob ( Infomarmations Killen)

serioust jag förstår ingenting.

SurfarFloridastil = ???



kul bild däremot =)

2009-03-26 @ 20:08:12
Postat av: Jacob ( Infomarmations Killen)

serioust jag förstår ingenting.

SurfarFloridastil = ???



kul bild däremot =)

2009-03-26 @ 20:08:16
Postat av: Jacob

allting postas 2 gånger.....

2009-03-26 @ 20:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0