Ama&Papis Lakehouse!



                    
                                          
KLICKA FÖR ATT SE STÖRRE!
1. Ama&papi i båten
2.Papi&Jag
3.Xander fångar fisk!
4. Jag pussar firren
5. Firren
6.Ama&jag
6½. Madi7. Stolt solbränd!
8. Kvällspromenad - gillar bilden!
9. Xander
10. Apelsinodlingarna som vi åkte förbi i massor!! (tänkte på mammi!


Åhh va HÄRLIGT att komma iväg över helgen! Var inte superladdad precis, men bara att bo någon annan stans och göra något annat var jätteskönt!
Vi anlände mitt ute i skogen vid en sjö till ett litet område med småstugor sent på fredagkvällen, åt korvmedbröd och somnade. Lördagmorgon gick vi upp tidigt för att åka ut med Ama&Papis (mina värd-morföräldrars) Fiskbåt på sjön.
Båten var fin och det var 28grader strålande sol, att känna vinden i håret, doften av vatten och brummande ljudet av båt fick mig att tänka på skärhamn och svensk sommar! underbart!
Lördagen spenderades fiskande på båten, 4 firrar nappade, jag fångade ingen utan ägnade mig mer åt solning och twilight. På kvällen åt vi vår fångst vilket kändes lyxigt och gott. Madii och jag åkte golfbil och skrämde pensionärer före vi spelade spel och gick och la oss.
Söndag var det upp tidigt för kyrkan, och sedan ut med båten igen!
Nu är det söndagkväll och jag kom precis hem med någolunda solbränna och ett stort leende på läpparna!
Ama&Papi är verkligen jättemysiga, allting går lite långsamt som de kan göra med äldre människor, o de har stoora hjärtan och är väldigt söta båda två =)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh så mysigt! Du ringde aldrig..

2009-03-16 @ 06:14:18
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Amanda

aaw det ser ut som att du hade det mys iaf!

2009-03-17 @ 08:50:02
Postat av: Lillebror Jacob

hette han verkligen papi vilket konstigt namn ( läs inte detta för din värdfamilj gabbi)





Cool fisk!

2009-03-17 @ 15:12:16
Postat av: Anonym

bilderna funkar inte att klicka upp för mig :(

2009-03-17 @ 18:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0