Sol, Pool och en Norrman!



1. Megan
2. Allan&Megan
3. Lauren Megan & jag hoppar i poolen
4. Vi flickor igen
5. Allan är glad
6. Cupcakes


Pooldag
Då det är massa tests i skolan så "behöver" vi inte vara där och Megan Allan och jag var hemma hos Lauren och bada&solade på förmiddagen istället! Åt pizza och cupcakes och hade det mycket roligt och mysigt!
Stacy skjutsade mig dit och Lauren skjutsade mig till skolan så jag kunde ta skolbussen hem, det är så omständigt i detta landet, men det var en jättemysig förmiddag verkligen ! Solen har börjat bli riktigt schteekande nu! bikinibrännan börjar komma tillbaka sakta men säkert =)

Norrman
På vägen hem från skolbussen hände de konstigaste någonsin, fyra vuxna människor stod och pratade vid ett hus då en utav dem vänder sig till mig och säger "Goddag" På svenska!?! Jag blev jättechockad och gick dit och hälsade och det visade sig att han var en Norrman som bor på min gata med hans familj. De flyttade hit i Augusti också för att bo här med hela familjen i ett år då de är halvamerikaner. Han hade två barn en 15åring och en 17årig kille.  En kompis, från Europa som bor så jag kan GÅ till honom! Hoppas att han e trevlig för en kompis i närheten hade varit typ de bästa som kunde hända mig..!
Jag ska gå dit och presentera mig och så i helgen sa vi, så det blir intressant! För övrigt bor det två elever från min skola i vårt område, en ganska så nördig tjejj som är i mina klasser som jag försöker att undvika  "ska vi ses någon dag" frågan ifrån, och en kille som är african american och därför hänger med andra än jag så jag har liksom ingen kontakt med honom tyvär... =(
Men jag hoppas på Norrmannen som sagt!

Nu ska jag äta Cheez-its och läsa twilight.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0