Tisdag 3 Mars


Värdlillebror Xander & Jag spelar minigolf (bild från 13feb)

Gjort: Wii Fitness 45Min
Humör: Glatt
Planer: Telefonprat o Topmodel
Ser på: Skärmen

Lyssnar på: Gives You Hell - The All American Rejects
Läser: Enders Game
Dricker: Lemonade

Äter: Crackers
Bästa: Laddat ner musik
Sämsta: Inget att göra
Väder: Kallt! typ 10 grader i morses, brr i skoluniformen!!


Kollade på Tv:n som är på en av musikkanalerna i vardagsrummet och vad ser man om inte Per Gessle - Silly Really!! Svensk musik är här vilket fick mig på ett väldigt bra humör! Har också matat fisken och spelat Wii Fitness i 45 minuter idag, kännde mig hurtig då jag stod i vardagsrummet i de olika yoga poserna!
För övrigt var finalen på The Batchelor igår helt förfärlig och fantastisk och allt på samma gång ! haha jag fattar inte att jag fördriver tiden med sån skräp-tv men herre va underhållande tv det är!! Grät och allting igen, haha!

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag blev så förbannad på honom igår!! Visst följde han sitt hjärta, men usch vad elakt.. Sympatiserar mycket med den övergivna tjejen (Melissa?), vet inte vad jag hade gjort..

2009-03-04 @ 06:16:14
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0