Springbreak!



Tiffany&jag, Jason&Austin, Jenny&Jag, Jenny&Aron ... Victor var där med men honom fick jag ingen bild på...

Då var Springbreak äntligen påbörjat och för att fira detta så skulle ju vi flickor till Orlando, detta blev itne av pga tidsbrist men vad gör väll det? Vi var ett litet o gött gäng hemma hos Aron istället ! Hade en mycket lyckad kväll måste jag säga!=)
Då jag till en början var 5e hjulet till två par så kom två andra killar, de va sköna så jag hade en rolig kväll! Sov trångt och frysande på golvet tills jag vaknade klockan 07am och började spela guitar hero till allas förfäran, detta tills vi alla satt och spelade och hade lite tunering på morgonen, mysigt !
Hemskjutsad och tryckt i mig en McDonaldsfrukost, frukostbagle me bacon o ost, harsh brown (friterad potatiskaka), och a small chocolate milkshake... de ska va gött å leva annars kan de kvitta!

Ska ut på Långpromenad med hunden nu och ikväll så har jag en Date med en kille som heter Zack som jag ska försöka slingra mig ur....
PUSS!

Ps. Jenny&Tiffany går båda i min idrotsklass och jag har blivit bra kompisar med dem på senaste! Roligt ! =D

Kommentarer
Postat av: Jacob

''dreglande'' frukost på mcdonalds ''mer dreglande''

2009-03-28 @ 18:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0