SPACESHIP-BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag vet att jag bloggade för bara 4h sedan, men dessa 4 timmar som jag trodde skulle vara tråkiga var väldigt roliga!
För de första har jag fixat så min date blivit ett gäng som ska gå på bio ikväll, nice !
Sedan så tog jag en långpromenad och då jag kommer tillbaka ser jag hur Brent (värdpappa) lyfter upp Stacy (värdmamma) och står precis vid poolkanten, jag och Xander tänker samma tanke och puttar i dem! Till slut var vi alla fyra i poolen i våra kläder och då hör vi ett stooort "BOOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"  Det lät som ett overkligt högt ådska, eller en stor bomb som sprängdes. Det var en rymdraket som precis landade vid NASAorlando grejjen!  Rymdraketen skär in i atmosfären i över ljudets hastighet så de låter jättehögt BOM! Nasa grejjen ligger liksom ändå en bra bit härifrån!!!
Coolt att höra!! =D


PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Jacob

Nice!!

2009-03-29 @ 09:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0