Personligt

Jag sitter i min andra klass, dataklassen. Brukar alltid blogga har och varfor andra en vana?
En annan vana jag inte andrat ar vart jag sitter i klassrumet. Kanske andrar jag det inte for att jag inte har nagon annnan stans att sitta.. kanner ingen i denhar klassen. Ingen annan utom killen som gjorde slut med mig igar och han sitter nu 20cm ifran mig till min hogra sida. Stamningen ar spand, konstig och javligt fel. Fan.
Jag vet inte vad jag ska skriva. Om jag slutar skriva har jag inte sa mycket annat att gora, da maste jag prata med honom och det vill jag inte. Vad har vi att prata om?
Karaste blogglasare ni ar nu med i en mycket personlig och spand situation. Kann er arade, eller natt...

Ska jag sla honom? fa av mig lite illska !
kanske en dum ide.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0