Ny dag, Nya tankar!




Lite HemmaCamping bilder från i Lördagskväll!
1. Middag - pommes frites med grillade shrimps och (tro det eller ej) lite lax!
2. Brent Stacy and Xander grillar Smores
3. Me and Mady
4. SMORES! Maschmallows som man grillar och lägger på chokladen som smälter i crackers!
5. Madii och jag sov på Studsmadrassen medans xander stacy och brent sov i tältet
6. Madii och jag mitt i natten.. !


Det var en konstig måndag i skolan! Helatiden då Graham var med så var det spänt och lite konstigt, jag pratade typ inte med honom. Lättast så!
Då han inte var där däremot var det faktiskt en förhållandevis bra dag. Fick massa goa tröstande kramar, tre telefonnummren och jag kände bara att jag kanske har lite kompisar i lakeland ändå! Ryktet gick runt att vi gjort slut och jag känner redan hur pojkarnas blick på mig förändrades i korridoren. Nu är jag inte upptagen längre, fritt fram för dåligt amerikanskt flirtande.. ! blir intresant... heh!

Idag i min Economyclass så fick jag reda på att en tjej i den klassen (och engelskaklassen) är gravid. Hon har alltid haft tjocktröjja men idag visade hon oss, hon är i 6e månaden ska behålla barnet och hon är lika gammal som jag. Hon är african american och är fortfarande tillsammans med hennes pojkvän. Hon hade namn på barnet och allting... Hon berättade för sin mamma via SMS då hon var i 2a månaden... Hennes mage var stoooor!
Det är mycket mer tonårsgraviditeter i detta landet (antagligen pga religösa skäl mot abort).. I min gamla skola träffade jag en tjej som hade en 1år gammal baby där hemma, men jag har inte träffat någon gravid tjej innan... Hon ska föda i Juni, då jag åker hem..

PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Shit vad det ser roligt och mysigt ut! Vilka grymma värd föräldrar du har! Sov ni under bar himmel då? Vad underbart.



Fattar att det är lite spänt och konstigt i skolan nu... men nu kanske du får fler vänner där?!



Du, vad säger din familj om graviditeterna och sådär?



Här har våren kommit = pollen för mig... hemma brukar ju näsan rinna och ögonen klia i maj, nu i mars, känns segt, blir så vansinnigt trött av att det kliar, men också av medicinen... lite pest eller kolera... en det är soligt och det är härligt!



Ok, nu skall jag till skolan! PUSSAR o KRAMAR!



2009-03-10 @ 08:57:24
Postat av: Jacob

Jag vill också ha Smores ser jättegott ut!



jag kommer till dig om 3 veckor :) ska bli kul och se dig, tänker mycket på dig gabbi.





Puss och kram hejdå

2009-03-10 @ 16:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0