Min fisk & Jag





Anna Fattythefish Gummi Morris och jag underhåller oss själva denna Måndageftermiddag!
Skoldagen gick undan trots att det var måndag! Spelade Amerikansk Fotboll på gympan vilket var ganska kul trotts att alla lazy americans inte lyfter ett finger, eller springer ett enda steg...!
Madii & Jag tog en långpromenad då vi kom hem, jätteskönt... vi pratade om hur instängda vi var här och om Madiis kompis (som jag träffat några gånger) vars pappa sköt hennes mamma och sedan tog självmord rakt framför ögonen på henne och hennes lillasyster. Detta var kanske 2 månader sedan, kom ihåg hur de pratade om det i celebration, har också hört mycket om det på radion .. tragiskt.  Skjöt henne i magen och ansiktet i köket en helt vanlig eftermiddag.. framför barnens ögon.. Hemskt..  Madiis kompis och hennes syster bor nu hos mormorn..
Madiis kompis ska komma hit och hänga imorgon bland annat!


Hoppas ni gillar min fisk! =D Den höll mig vaken genom att bubbla igårnatt, just nu äter den.. Någon som vet ett tydligt täcken på hur man urskiljer om det är en kille eller tjejj ? Jag googlade men hittade inget bra....

TheBatchelor+TopModel+Sova!
Pusss

Kommentarer
Postat av: Joacim

haha "just nu äter den" :D



jävlar va sjukt det andra var...

2009-03-03 @ 08:20:17
Postat av: Lina

haha du är knäpp! jag gillade ditt email hahaha :)

2009-03-04 @ 06:10:50
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0