Kyrksöndag

Söndagmorgon vaknas av Brents röst "wake up gaby, we r leaving to church in 20 minutes"... Great.
2 timmar i kyrkan, efter det pizza och Churros på vägen hem till lunch.
Skypade lite före det var dags att åka tillbaka till kyrkan för kvällsgudstjänst i 2h...!!
Jag har idag sjungit 16 Psalmer.
Jag har idag varit väldigt uttråkad.

Försökte lära madii sjörövarspråket på engelska under gudstjänsten, det gick ganska bra, vårt hemliga språk! Så kul har jag haft denna söndag =)
Nu ska jag skriva spanskaläxa och sedan gå på promenad med Grann-killen! Ska bli kul att lära känna honom, hoppas han är trevlig.. =)

Popusossos!

Kommentarer
Postat av: Jacob

7 dagar kvar tilkl jag kommer tänker du på det eller =(

2009-03-26 @ 20:05:17
Postat av: Jacob

7 dagar kvar till jag kommer tänker du på det eller =(

2009-03-26 @ 20:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0