Kyrkfrukost

Sitter i Second Period igen.
Min dator ar fortfarande pajj sa jag sitter vid samma killar som igar, de har kommit pa att jag ar fran sverige och fragar biljoooner fragor. Tydligen sa ska jag gifta mig med en av dem sa att jag kan stanna har och slipper aka hem, trevligt.
Imorse da jag kom till skolan sa var det en liten ring med folk som jag kande som satt i korridoren, de hade dricka och mat och satt och at lite mini-fukost. Det var tydligen en liten kyrkgrupp, ganska mysigt.. vi satt och at och drack och sedan sa bad vi fore klockan ringde in till lektion. Valdigt mysigt egentligen trots att jag inte fattar hela kris-grejjen...
Nu ar det vidare till advisory och sedan bild! Kommer traffa den svarta snygga killen jag smsade med igar nu i korridoren! Pinsamt och kul!!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jacob Lillebror

frukost i skolan??? Coolt!

2009-03-21 @ 18:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0