Karre kommer!?

Second period igen, trevligt !

Det roliga med denna dag ar att jag och Karre kommit pa en superbra idee! Hon bor uppe i kyrliga wisconsin och har springbreak nasta vecka, varfor inte ta en tripp ner till mig i Florida?
Horde med min vardmamma och de verkar funka, maste bara fixa med skjuts till&fran flygplattsen pa nagot satt. Ska ga och prata med min rektor pa skolan och se om hon kan folja med till skolan ocksa! Vore verkligen jattekul att ha karre har!!
Idag har jag skjuts hem fran skolan, philip en kille jag borjat snacka med pa senaste ska kora mig hem, skoont! ska ta vagen via publix matbutiken och handla lite nodvandigheter ocksa tror jag =) blir trevligt.

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vad roligt det låter! Hoppas det funkar med besöket! Vi har också besök snart; Moster Ea är på väg, skoj! Men vad är det för nödvändigheter du skall handla? Mat? Har inte verkat så hittills....



Love

2009-03-18 @ 14:32:06
Postat av: Jacob lillebror

infomation för alla



Nödvändigheter = Läsk, hamburgare, cupcakes, godis och sist men inte minst Pizza

2009-03-18 @ 14:52:41
Postat av: rebecca

hahhahah! vad rolig du är toppi! jag håller med mina syskon = goa grejer är alltid nödvändigt :)

2009-03-19 @ 13:05:53
Postat av: Mammi

Mammi önskar att goa grejer är: vetegroddar, broccoli, tranbär, fullkornspasta och bönor......

Love you all



2009-03-19 @ 13:11:12
Postat av: Lina

hahah din familj = kärlek

2009-03-19 @ 16:34:09
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0