Juicy Beach!



Idag vaknade jag tidigt blev upphämtad av Graham och vi åkte hem till honom, han åkte till jobbet (coldstone) och jag hängde med hans mamma till stranden! Utan konstig stämning hade vi det jättetrevligt och stranden var faaantastisk!! Se den blåa färgen på havet bakom mig, sanden vit som min bikini, 28Grader strålande solsken och härliga brisar!
Såg också en STOR manet som jag la upp bilder på=)



Mina JuicyCouturegrejjer!

På väg hem från stranden skulle hon hoppa in och köpa något lite snabbt i ett köpcentrum, jag såg Juicy Couture butiken och rusade snabbt in! Detta slutade Mycket BRA måste jag säga! Armband, 2 Linnen (ett vanligt grått också som jag inte fick bild på) och ett halsband ramlade jag ut med!! Jätteglad över alla mina fina inköp! Linnet ser jag fram mot att använda med min NolitaJeansJacka tror de kan bli mycket fint !!
Shopping kan verkligen få en på bättre humör! =)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Inte okej att ha det havet utanför dörren precis. här hemma är det närmaste man kan bada i de smälta ispölarna ;)

2009-03-01 @ 18:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0