Idag är jag ...


Bilder av Seniorsarna fårn VarsitySoccerGirlTeam in Celebration.. saknar detta!
(På bild nr. 3 så känner jag mig lite som "de svarta lammet"...fast motsat kanske, de blonda lammet?)




- På träningshumör ! Saknar Simmningen, Saknar Fotbollen, SAKNAR DANSEN!! Vill träna!!
- På sida 141 i Twilight (än så länge inte super-överväldigad)
- Varm! det har varit stråålande sol och 28 grader hela dagen!
- Lite förvirrad efter en konstig och förvirrande dag med min föredetta, jättejobbigt att gå i samma skola! blää!
- Exited! For min Pappi&Lillebror kommer om 20 dagar!!
- Mätt, har ätit för mycket idag igen... mac n cheese.. haha
- Glad över att vara singel! Har blivit "uppvaktad" av diverse herrar idag vilket jag försöker suga åt mig av!
- Inte ett dugg sugen på att städa upp svinstian till rum jag har...
- Sugen på att bara lägga mig på sängen och läsa Twilight tills jag somnar vilket jag ska göra nu!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha låter mysigt! Han smsade mej idaaaagg! och sa att vi borde hänga på spring break.. jag ba "of course!" :D

Pusss nuss<3

2009-03-13 @ 04:56:00
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: nikkan

svar : hej , men gud då måste man ju fortsätta igen haha :) hur har du det då ?

kram nico

2009-03-13 @ 19:41:06
URL: http://rroligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0