Hit Me Baby One More Time



Enders Game boken vi läser i engelskan blir bättre och bättre, ingen bok jag rekomenderar.. men den funkar för engelskalektionen !
Efterdagen har jag spenderat med Wii fitness, boken och en långpromenad med Lina på telefonen. Sitter nu och kollar på gaaamla musikvideos, just nu Hit Me Baby One More Time med Britney spears. Jag är ju i en AMerican High School, kanske skulle fixa till skoluniformen, sjunga och dansa lite imorgon?
Har haft en ganska så bra dag ! Börjar få två nya kompisar i min idrottsklass vilket är lite kul. Två tjejjer som verkar sköna, de ville ha med mig och shoppa någon dag och sådär,..
PUSS

Kommentarer
Postat av: Timmy

Tjena, kollade din blogg idag och fattar inte vrf du ville flytta egentligen? Varfor flyttade du inte hem till nagon kompis i celebration, verkade ju jättekul for dej där??????? Tycker iallafall du borde flytta tibax! :D

2009-03-06 @ 05:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0