Graham&Jag


Med Huvudverk och tårar efter telefonsamtal till lina, karre, hannah och madii sitter jag nu i mitt rum med Hägendaz Strawberry Sorbet och kollar på TopModel. Graham och jag har "bråkat" det senaste och idag skulle vi prata. Han följde med och åt lunch med min familj efter kyrkan och allt var bra, i bilen hem till honom var allt bra, vi kramades, pussades och det verkade som om allt skulle lösa sig.. Jag ville inte göra slut med honom. Vi satte oss och pratade, han låg i mitt knä och vi skulle prata om vårt lilla "Bråk". Det slutar med att jag sitter på ena sidan av soffan, tårarna rinner och jag ger tilllbaka hans skol-ring och ber honom köra hem mig. Det är slut. Han gjorde slut. Han "tycker inte om mig lika mycket längre".. Den har jag hört förr...
Jag längtar hem, känner mig väldigt ensam här... Jag har inte så mycket kompisar i Lakeland, Graham var den jag blev glad av, detta är därför lite tufft för mig men jag antar att jag kommer komma igenom detta också..
Undra hur det kommer bli i skolan imorgon. Konstigt antagligen.
Glassen är god iallafall.

Jag ville bara berätta men jag är övertygad om att jag kommer komma ur detta fort ! det känns faktiskt redan helt okej!
Puss

Ps. Om du översätter detta.. Så ses vi i skolan imrogon, eller något... haha


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oj vad hemskt! och jobbigt. stackars dig belli. ring om du vill prata av dig! tänker på dig! puss!!!

2009-03-09 @ 09:23:21
Postat av: Johanna

Be strong sötnos!

2009-03-09 @ 21:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0