Fredagstjejjkväll i Orlando!




1. Flickorna
2. Bob marleyy
3. City Walk
4. Starry & Tiffy inne i ForestGumpResturangen
5. Tibby & Gabby
6. Shrimps i alla fomrer, mumsigt!
7. Trickeeyyykepps


Blev upphämtad av Tiffany(som går i min gympa) & Kompiani och vi körde till Orlando Pleasure Island, the CityWalk där det finns massa resturanger, affärer, klubbar och annat trevligt! Vi åt på en ForestGump resturang som serverade räkor i ALLA former och hade en jäääätterolig servitör ! =)
Då vi ätit klart vandrade vi omkring, jag låtsades vara vilse och sprang upp till främlingar och pratade svenska och bröt på dåålig engelska, vi träffade lite pojkar och vi dansade med hejjarklackar runtomkring och hade bara väldigt roligt !! =)
Tibby (Tabatha) på bild nr.5 har jag blivit bra kompis med på senaste! Hon är en jättehärlig tjejj verkligen, väldigt öppen och härlig och jag skrattar oooavbrutet med henne på engelskalektionerna. Vi har lärt känna varandra nu på senaste och jag är väldigt glad för det!
Hade en av de bästa kvällarna sedan jag kom till Lakeland igår, så det var mysigt=)

Nu imorse akte jag och handlade med stacy & åt McD till frukost före vi har Städ-dag för imorgon har vi INternationalParty här med alla utbytesstudenterna och familjerna...!
Ska snart gå ut med hunden och ringa min lilla Grann-pojke hade jag tänkt...!

Tillbaka till städning av badrummet.. kul.
PUSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0