Florida<3

 


Laura lämnade på morgonen strax före Jenny hemtade upp mig och vi åkte till ClearwaterBeach på Västkusten!
ÄLSKA STRANDEN !!!!! Vi hade det suuuperhärligt, vi tog en låång strandpromenad o massa killar visslade och tjöt och skulle ta bilder med oss (blid3).. Vi träffade också några trevliga pojkar från WashingtonDC (bild6,7) Som vi spelade amerikansk fotboll med och hängde med typ hela dan! Assköna grabbar =D
Lite kallt i vattnet fortfarande  men solen steeeeker, tyvär kom vi dit lite för sent för att få bränna men det var ändå helt jättehärligt!
Jenny är verkligen en jättego tjejj, påminner mycket om mig, verkligen jättehärligt att jag blivit så bra kompis med henne=D

När jag kom hem så firade vi Madiis 13årsdag som är idag, GRATTIS VÄRDSYSTER MIN! =D
PUSS&KRAM!

(Bild2 är ett litet kollage som jag satte i en Pink-ram som jag gav henne i födelsedagspresent =) )
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Helt serr.

Du måste ha hamnat på världens skönaste plats i hela USA.

Typ solsemester i ett år.

Jag säger bara Grattis!

2009-03-31 @ 18:57:51
Postat av: Karre

ditt lilla svin! sjalv sitter jag i datasalen i skolan... regnet piskar mot fonstret och det ar kallt och ruggit. Min fotbollsmatch blev installd idag for attd et ar is pa faltet... mmmm ALSKA WISCONSIN!!



Jag unnar dig dock ett skont spring break darling! o e glad att du fick tillbaka bloggen min vann!!



LOVE K

2009-03-31 @ 19:44:30
URL: http://karinusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh jag blir så avis!!! Stranden .. det är ju bland det bästa som finns!!

2009-03-31 @ 21:15:50
Postat av: The spaniard, Maximiliano Gutiérrez

Verkar vara asjobbigt med playan vid bakdörren... Vi har det istället olidligt hett utan en stor salt vattensamling att bada i :(



Badade dock i medelhavet förra helgen!

2009-03-31 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0