FCAT= 2 fria skoldagar!

Heyy
För att svara på sis-fråga - Min värdfamilj är mot abort mest drivet av min värdpappa, och Ja vi sov under bar himmel ute på studsmattan!

Idag var det FCAT-testing för alla 10thgraders så Alla Seniors (12thgraders) åkte till "The Ribbs Course"! Jag hade inte betalat och var inte med på detta men då jag märkte att i stort sätt alla jag känner skulle åka imorse så trollade jag fram parent-permission, slantar och ombyte och följde med !
Skolbussen stannade mitt ute i skogen med hinderbanor, och andra aktiviteter. Dagen gick ut på Lagaktiviteter och att lära känna varandra bättre vilket var jättekul! Lärde känna fler folk och skrattade mycket ! I slutet på dagen så hade de en sele uphängd bland två träd, vi alla fick "klätterväggsselar" och blev upphissade ca. 15-20 meter upp där man fick balansera på en lina med ett rep att hålla i. JÄTTELÄSKIGT! jag trodde inte jag var höjdrädd men jag skaakade och skrek där uppe så fort jag tappade minsta lilla balans!
Tyvär hade jag ju inte med mig kameran då jag inte visste att jag skulle till RC men jag hoppas Laura ska skicka mig lite bilder jag kan lägga upp! =)

Imorgon är det också FCAT testing så jag ska skita i skolan och hänga med Lauren och lite annat folk vid hennes Pool hela dagen vilket ska bli nice förhoppningsvis !

PUSSS&KRAM
Gabriella

Kommentarer
Postat av: Lina

aww va bra att du hade det så kul!

2009-03-11 @ 03:45:39
URL: http://annabodillina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0