Brölloppsvideo


Jag, Pappa, Syster, Min systers man Felix, Lillebror, Mamma

Vaknade och slapp skolan, istället för "The Tyra Banks Show så tittade jag på videon från min systers bröllopp som var 4 dagar före jag åkte till usa.. Tittade på tal och scener med min familj på. Att se allas kroppspråk och röst är väldigt mysigt, Jag vill inte säga att jag "glömt" livet där hemma, men hur en person rör sig och hur man liksom "är" blir så mycket verkligare då jag såg det på video! Jättemysigt.. Känner att jag saknar er alla.. =)
Blir väldigt roligt att Min pappa&Lillebror kommer nu om 3 veckor! Ska bli väldigt väldigt härligt ! =)

Nu ska jag hem till Lauren och hänga vid hennes pool lite! nice!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jacob (Lillebror)

vilken bra bild det blev!

2009-03-11 @ 17:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0