Killar, Killar, Killar...!


Bild från Celebration, tyckte bara den passade dagens inlägg så bra!

Killar, Killar, Killar.. ! Vad ska man göra med dem egentligen?
En av de roliga sakerna med att vara en svensk utbytesstudent i usa är all uppmärksamhet man får av dessa kreaturer.
Jag hade därför tänkt köra med lite gossip idag och berätta om mitt nuvarande kill-liv!

För det första så har jag ju mitt ex graham som jag träffar flera gånger under skoldagen, vi har börjat bli kompisar nu igen men han finns fortfarande där som ett ex.  Killen jag nu mailar med som jag berättade om i mitt förra inlägg är min nyblivna data-flirt! Jag är nu halvt på G med två andra killar, Philip som skjutsade mig hem igår, och Chris som är en tvilling i min engelska. Sms-ar fullt upp helatiden med dem båda och har väldigt roligt med och åt dem =)
Det finns också en svart kille som jag spanat in lite, han måste vara den snyggaste killen på hela skolan ! dreadlocks och ett sådär snällt ansikte, skitfin är han ! Iallafall så fick jag Sms av honom idag. Har aldrig pratat med honom innan, men ryktet att jag ville lära känna honom hade kommit till hans öron så han hade frågat Graham om mitt telefonnummer och vi har smsat idag massor!
Sedan på bussen hem fick jag den sämsta raggningsrepliken på ett tag - "I kissed a girl and she said I was bad, so do you think you can kiss me so I can prove that she's wrong?" SUCK.
Men den roligaste flirten idag var nog ändå min grannkille! Jag var ute och gick med Moccachino (hunden) då en kille cyklar förbi, en gång, två gånger.. tre gånger, och den fjärde gången så slängde jag luren i örat på Lina (som jag pratade telefon med) och frågade vad han hette. Han heter Christian och har bil och bor bara några hus ifrån mig! Tro det eller ej men han var faktiskt ganska snygg också! Det är nog mitt klipp för dagen, för en kille som bor nära och har bil, de kommer inte runt ofta! Så nu smsar jag lite med honom med...
Jag fick också ett SMS från Patric i Celebration som frågade "Do you want to go to prom with me?" Så nu ska jag gå på Celebrations prom med honom! Bara en killkompis, men ändå !
Allt som allt har jag altså min föredetta, en datakundskaps-flirt, två på-g-killar, en svart-sms-flirt, ett dåligt ragg på skolbussen och en granne idag. TREVLIGT =D Inte för att jag är direkt sugen på någon utav dem, men uppmärksamhet är alltid roligt =)

Förlåt för ett väldigt rörigt inlägg, måste säga att jag är imponerad om ni förstod ett ända dugg. Väldigt rörigt, men som ni förstår själva.. Killar i usa är lite röriga helt enkelt!!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Lina

jag fattade ! och du slängde på luren i örat på mej tvåå ggr.. !

2009-03-20 @ 06:46:28
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Jacob ( Infomarmations Killen)

Iformation för killar: detta är ett inlägg som är helt utom vår förståelse så blädrra igenom dom gamla inläggen eller fixa en date med er egen tjej=)

2009-03-20 @ 15:34:37
Postat av: Karre

haha, jag har sagt det forr och jag sager det igen!! du ar en mannslukerska!! Segt att det inte blir nagon vistelse i flordia denna veckan, men glom inte att vi ska ha en all-girls-american-night nar vi kommer hem!!! Det kommer bli klockrent!!

LOVE

2009-03-20 @ 17:10:25
URL: http://karinusa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Go for the black guy! (eller i värsta fall killen med bilen haha) :D

2009-03-21 @ 11:12:25
Postat av: aui

black guy med dreads! låter inte helt fel! haha va hände med att du tände på snubbar som zac efron? aja! ja e glad those days are over! you go girl!! ^^

2009-03-27 @ 00:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0