Blinddate?

Linas familj har nu anlänt i USA.. mys!
Själv sitter jag och väntar på att bli upphämtad för en tjejjkväll i Orlando! Äta lite gott och sedan på "Teen club" och de ska tydligen vara en lyckad sådan, jag är något kritisk men posetiv ändå!
Efter detta bär det hem till Jennys pojkväns lägenhet och där ska jenni&pojkvän, Tiffany&pojkvän och jag sova. Men för att inte göra mig till ett 5e hjul (jul ? .. hur stavas hjul ? ) så ska troligtvis en annan pojke jag inte träffat innan dit med, fall han kommer blir de en blinddate, hah trevligt. Eller bara jättekonstigt, vi får väll se! Hoppas han kan komma iaf! haha
PUSS

PS. Sparade alla inlägg i hela bloggen i ett worddokument. Dokumentet är 270 sidor långt och inehåller 78 032 Ord


Kommentarer
Postat av: Jacob

jag längtar tills jag kommer till dig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-28 @ 08:16:21
Postat av: rebecca

ja stckars dig när den var borta... bra att dubbelspara! ååå vad orättvist det är att pappi och bror får komma till dig! det hade jag också gärna gjort...



fast jag åker ju till sicilien med felix familj imorgon , så jättesynd är det ju inte om mig... :)



puss o kram hoppas det var roligt på "binddaten"?

2009-03-28 @ 10:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0