BEACH <3

Hemma efter en heeeldag på stranden med Laura!
La precis in bilderna från min 450D på daton och inser att vi tagit 358 bilder, väldigt mycket åker till "papperskorgen" men några fina!
Något annat jag inser är att jag borde smörjt in mig mera, en lätt röd färg skiner på i stort sett hela kroppen...
Min tredje insikt för dagen är då jag tittar på bilderna att jag har gått upp i vikt sedan i julas. Flyttade hit och fotbollen slutade, det sätter sina spår... Men det är gott och värre saker kan hända!

Här är min Favoritbild för dagen! =)      (checka in brännan !!!! )


Vet att det är lite favorit i repris från igår! Men jag upprepar gärna favoriter och stranden är en stooor FAVORIT!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lina

Goa bilderrr!! :)

2009-04-01 @ 06:59:49
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hur fina bilder som helst! :)

2009-04-01 @ 19:18:30
Postat av: Linnéa

Fina bilder!!

2009-04-01 @ 21:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0