1 Årsdag I<3DANS

Inte nog med att detta är den dagen jag fick tillbaka min blogg, idag är också min 1årsdag som bloggerska!
Idag för ett år sedan startade jag min utbyttesstudentblogg, inte kunde jag då ens föreställa mig allt jag har fått uppleva, eller att jag skulle sitta här på min säng i Florida och skriva ett år senare!! Lite häftigt


I <3 PARDANS
Under dagarna då min blogg varit borta har det inte hänt mycket mer än att jag panikat över bloggen, Skypade med Julia i två timmar igår och hon skickade mig två videos från deras senaste danstävling! Rumba och ChaCha (hon ska skicka jiven imorgon). JÄTTEROLIGT att se och guuuud vad jag saknar dansen!
Tittar på videon och har tagit ner min spegel och försöker lära mig stegen här på mitt rum, det går väll sådär...
Det är nog det jag längtar till att komma hem till mest av allt, Dansen. Att få komma till Lazars och bara dansa! Höra musiken, känna hur kroppen vill röra sig, höfterna vill rulla, benen vill sprätta, hållningen vill rättas till och jag vill bara Dansa helt enkelt! Älskar verkligen pardans ! =D
Blir suuuperavundsjuk då jag kollar på videosarna over and over again... ! ahh vad jag vill dansa.. <3




Dansmedleyy, med överaskningsfest i delsjön, danstävling, världens bästa lazarPer och framförallt massa sena nätter och tidiga mornar Träning ! =D

Ska kolla "Dancing with the stars" nu.. dregla lite till!
Käns Gött å va tillbaka ! =D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mammi

Åh vad roligt Belli att du är tillbaka igen! Underbart härligt!

Och det här med dansen; Jag är såååå lycklig över att du känner så!

Förstår precis!

Skulle kunna dansa sju dagar i veckan jag med om det hade varit möjligt!

Mycket kärlek från

Mammi







2009-03-27 @ 13:32:50
Postat av: Anonym

förstår värför du saknar dansen jättkul med cha cha!!!

2009-03-27 @ 16:20:06
Postat av: Anonym

det var jag innan...

2009-03-27 @ 16:20:50
Postat av: Jacob

det var jag

2009-03-27 @ 16:21:22
Postat av: Jesli metrobloggen.se/jesli

Ja när du kommer hem blir det dans o sushi för vår del! :)

2009-03-29 @ 09:47:53
URL: http://metrobloggen.se/jesli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0