Sveriges Nationaldag!

Inte uppmärksammat på något speciellt vis alls... Men jag brinner ändå för min svenskhet denna dagen lite extra ! =)

Igår var det råchill glass-görar-dag här med Balazs, Laura och Kyle, lägger upp bilder imorgon.
Idag har jag varit voluntär på ett event för en familj min värdfamilj kände där mamman blev mördad av pappan, pappan tog självmord, de har en dotter som är 6 år och en som är 13 och de såg då tragedin skedde... de samlar nu in pengar för barnens framtid samt mot våld mot kvinnor. ( http://www.heathershope.net/) Så jag var gladligen voluntär vid ett av hopptornen! Att tillägga, den äldsta dottern Paige är kompis med Madii och är ofta över här och hänger med oss, hon var också där på eventet idag... =)

Nu ikväll har jag spelat Mario Cart Wii! Xander och jag spelade i över 2 timmar och hade jätteroligt! Sammanlagt 44 races ! =D haha siken liten spel-nörd jag är!

Nu är klockan 1am och jag ska lämna för kyrkan klockan 9am imorgon, segt................!
Var dock längesedan jag var i kyrkan med familjen och detta blir ju min absolut sista gång.... Blir mysigt att träffa Ama&Pupy med! Hänga lite med dem imorgon förhoppningsvis =)

Sorry för trist inlägg med bara rakt av vad jag gjort och ska göra... men de blir så om man skriver klockan 1 på natten och har ögon fyrkantiga som tv-n efter allt mariocartspelande!!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebecca

2009-06-07 @ 15:57:01
Postat av: Rebecca

Tjohoooooo!!! Snart kommer du hem!!! Längtar massor!



Det kommer nog vara lite jobbigt att ställa om sig. Men allt kommer bli bra och du kan ju alltid hälsa på igen.



Nu skall jag laga mat, söndagmiddag med Lina, Buster, Linn och Felix. Sånt som är så mysigt nu när man är hemma igen.



Älskar dig sis!

2009-06-07 @ 15:59:30
Postat av: Rebecca

Tjohoooooo!!! Snart kommer du hem!!! Längtar massor!



Det kommer nog vara lite jobbigt att ställa om sig. Men allt kommer bli bra och du kan ju alltid hälsa på igen.



Nu skall jag laga mat, söndagmiddag med Lina, Buster, Linn och Felix. Sånt som är så mysigt nu när man är hemma igen.



Älskar dig sis!

2009-06-07 @ 16:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0