I mitt svenska rum. Hemma.

Hej käraste bloggläsare!
Mitt utbytesstudentår är nu slut och jag befinner mig i sverige i mitt svenska rum... flygresan och första dagen har varit helt crazy, jag är galet trött och allt är bara konstigt och förvirrat!!
Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva mina känslor om hemkomsten, delvis kul, delvis panikångest.
Blev mycket glad då Mammi Toppi Julia och Amanda stod på flygplatsen och tog emot mig idag iaf =)
Jag vet inte hur det kommer bli med denhär bloggen i framtiden, men det kommer åt minstonne något mer inlägg med reflektioner om hemkomsten som är lite mer utförligt än detta förvirrande trötta inlägg =)
Godnatt Sverige

Kommentarer
Postat av: Lina

Herregud..

2009-06-12 @ 05:07:01
URL: http://annabodillina.blogg.se/
Postat av: Andrea's mamma

Välkommen hem och tack för att jag fick "vara med" på ditt utbytesår! Det bästa med alltihopa är att få hem er!

2009-06-12 @ 08:38:41
Postat av: Felicia

Gud va kul för dig att vara hemma<3

Du kan ju träffa dina kompisar i usa i framtiden. dom som du gilla mest. det behöver ju inte vara för evigt ni inte träffas :)

Jag vill bara säga att din Blogg är bäst. Jag har följt 4 st och jag älskar din mest av alla. Kmr värkligen att sakna dig och bloggen när du slutar skriva i den. :) Ha det bra i sverige!

2009-06-12 @ 11:57:42
URL: http://www.FilliFjompan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0