Graduation 31 Maj 2009


Min värdfamilj och jag på min Graduation




1. Min värdmormor och morfar var där och gratulerade mig  =)
2. Hannah och jag
3. Min spanskalärare som jag tycker mycket om Mrs. Zamora och jag
4. Twinsen och jag
5. Jag och Laura äter våra diplom


Äntligen Graduation! En händelse jag föreställt mig och tänkt på ända sedan jag satte mig på planet den 12 Augusti2008! Jag kanske inte tar studenten (något jag kommer göra våren 2011) men jag avslutar mitt amerikanska skolår som utbytesstudent ! =)
Med våra fula kåpor och hattar var det nervös väntan backstage, långa tal (där jag och Balazs vår skolas andra utbytesstudnet blev nämnda och massa i publiken började jubla för oss, lite kul =) ) , sånguppträdanden och till slut blev vi alla en och en uppropade för att ta emot våra diplom. Då mitt namn blev uppropat " Anna Gabriella Ingrid Paulina Edwards" så skrek det till lite extra i publiken! Kul att man är så omtyckt och igänkänd !!=)


1. Partybåten
2. Tungor
3. Sam och jag (som ska hänga imrogon)
4. Amy och Jag

Efteråt åkte jag hem till Laura och hängde där med lite kompisar tills vi träffades hela min seniorclass klockan 11 på kvällen vid  skolan, vi tog en buss ut till Tampa där det väntade en partykryssning! DJs, pizza, dricka, dansgolv och massa kompisar till klockan 4 på natten! Jag hade jättekul =) Då bussen kom tillbaka var det tidig morgon och alla var jättetrötta, jag gav mina närmsta kompisar hejdåkramar, känns konstigt att jag inte kommer träffa de flesta av de andra igen.. men kände inte för att göra en stor hjedå-scen av det hela där på ottan... Känns bra ändå nu i efterhand ! =)


Min frukost på ihop imorse med Laura =)

Puss

Kommentarer
Postat av: petra

Grattis!

Bra jobbat!

Puss

2009-06-02 @ 06:42:33
Postat av: Anonym

Åh, vad fin du var Gummelumman!

Roligt att se dig i sådan amerikansk "studentmössa"!

Vad fantastiskt att hela familjen var med inkl Morföräldrarna!

Hälsa dem så jättemycket och framför min uppskattning och tacksamhet för det!

Hade såååå gärna varit med!



Allt gott min älskling!

Hjärtströssel

Mammi



2009-06-02 @ 13:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0